2013. május 13., hétfő

Miley reagált az utálóira

 Miley nap mint nap kap halálos fenyegetésű üzeneteket twitteren a Tylor Swift és Selena Gomez rajongóktól.
 Azt írta nekik twitteren.:
"Minden nap Swift vagy Gomez néven ijesztő üzeneteket írnak nekem (A halálom népszerű)  Kérlek Smilers (Miley rajongók) soha ne gondoljátok, hogy azzal támogattok engem ha utálkoztok más művészekkel szemben. A rajongóim azzal tesznek büszkévé hogy támogatják a zenémet és mindent amit teszek" < ez volt az első reagálása, majd ezt követően ezt tweetelte > "Biztos vagyok benne hogy ezek az utálkozók, sokkal boldogabbá tennék az ő példaképeiket ha az ő zenéjükről tweetelnének nem pedig az én halálomat kívánnák, mint egy pszichopata" Majd egy kicsivel később ezt írta > "Mi mind barátok vagyunk. Miért nem lehetünk mind azok?" 

 Ezt szeretem Miley-ban, hogy mindig kiáll a maga igazáért, és őszinte a rajongóival ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése