2012. szeptember 13., csütörtök

Twitter hírek

Miley az elmúlt 24 órában ezeket tweetelte.:
- Relaxálás a kanapén, az én babámmal Mary Janel. Ez minden amire szüksége van a testemnek. Fejfájás <<< ehez képet is csatolt amit én is feltöltöttem... 
- Elgondolkoztam az ágyban anyuval. Nem vicces, hogy mi mindannyian az anyukáink pici gyerekévé vállunk amikor betegek vagyunk. 
- Szívás a migrén.
- Minden amire szükséged van.. csak valamiből több.. nem tudod mi ez pontosan.. szenvedély talán?
- Néha úgy érzem jobban szeretek másokat, mint ahogy ők szeretnek engem. uutttáállom ezt az érzést.
- Gondolatok a napról.: Talán ők nem szeretnek kevésbé, ők csak annyira szeretnek amennyire csak képesek szeretni.

- & ez nem probléma a paradicsomban (éden kert) ... csak gondolatok.



UÍ.: A fordításokban előfordulhat hiba... próbáltam jól magyarosítani, de ez egy kettőnél nem volt valami egyszerű. Köszi hogy elolvastad! :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése